جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اتهام «اقدام تروریستی» برای رهبران حزب اسلام ستیز در بریتانیا

 حوزه/ وبسایت متعلق به حزب اسلام ستیز بریتین فرست از دستگیری رهبران این حزب به جرم «اقدام تروریستی» خبر داد. این افراد در فرودگاه،  هنگام بازگشت از روسیه بازداشت شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، اخبار تایید نشده حاکی که رهبران یک حزب جناح راست افراطی و اسلام ستیز انگلیسی با نام «بریتین فرست» به اتهام «اقدام تروریستی» دستگیر شدند.

به گفته یک وبلاگ در وبسایت بریتین فرست، افراد شناخته شده این حزب هنگامی که از یک سفر به مسکو  باز می گشتند، در فرودگاه هیترو بازداشت شداته اند. و پائول گولدینگ رهبر این حزب بریتانیایی نیز در چند روز بعد رسما متهم به «تروریسم» شده است.

دستگیری وی در هنگام بازگشت از مسکو اتفاق افتاد ، جایی که اعضای حزب برای دومین سال متوالی رفته و با ولادیمر پوتین جعلی عکس می گرفتند. آن ها همچنین تلاش داشتند با احزاب راست افراطی در روسیه رابطه دوستی برقرار کرده و اخیرا نیز در بلژیک به اقدامات مشابهی دست زده ابودند.

در این وبلاگ آمده است که لپ تاپ ها و تلفن های آنها توقیف شده و گولدینگ به دلیل امتناع از همکاری با پلیس شبانه  به زندان منتقل شده است.

گفتنی است حزب بریتین فرست یکی از آشکاترین دشمنان مسلمانان در انگلستان بوده و اسلام ستیزی از اهداف اصلی آنان محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha