جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیاستمدار انگلیسی مسبب سقط جنین یک زن مسلمان شد

حوزه/ رهبر حزب اسلام ستیز بریتین فرست در انگلستان در یک حمله اسلام هراسی به منزل یک مسلمان، باعث وحشت زن حامله و سقط جنین وی شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جایدا فرانسن، رهبر حزب راست افراطی بریتین فرست در انگلستان در یک حمله اسلام هراسی به منزل یک مسلمان، باعث وحشت زن حامله و سقط جنین وی شده است.

این مادر مسلمان در دادگاه گفت که نوزادش را 2 روز پس از حملات نژادپرستی به خانه اش از دست داده است.

یک ویدئوی منتشر شده در دادگاه نشان داد که این رهبر اسلام ستیز به خانه مرد مسلمانی که به اتهام تجاوز مورد محاکمه قرار داشته حمله کرده و با کوبیدن به درب منزل، او را مورد تهدید و اهانت قرار می دهد. این حادثه ماه می سال گذشته  میلادی در حالی رخ داده که این مرد در منزل حضور نداشته و تنها همسر حامله و دو کودکش در خانه بوده اند.

کلی بست مادر مسلمانی که نوزادش را از دست داده در دادگاه گفت: من و دو فرزندم در خانه بودیم که فریادهای وحشتناک و اهانت های آن ها راشنیدیم. او اتهامات نژادپرستانه و توهین آمیزی می زد و ما را تهدید می کرد. در آن لحظه حامله بودم و دو روز بعد خونریزی شدیدی کردم و دخترم را از دست دادم.

وی افزود: من جایدا فرانسن را عامل این اتفاق می دانم زیرا هیچ دلیل دیگری برای این سقط جنین وجود نداشت.

لازم به ذکر است جایدا فرانسن 31 ساله و گولدینگ 36 ساله از رهبران حزب بریتین فرست از شرق لندن به اتهام انتشار جزوات و ویدئوهای نژادپرستانه در فضای اینترنت و تحریک مردم محلی برای حمله به خانه های مسلمانان بازداشت شده و مورد محاکمه قرار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha