جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اوقاف

حوزه/ حجت الاسلام شهبازی گفت: ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا مردم را نسبت به امورات وقف بهتر و بیشتر آشنا ‌کنیم، زیرا وقف دامنه فعالیت گسترده ای در جامعه دارد.

حجت‌ الاسلام  محسن شهبازی، رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان بندرعباس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، با اشاره به اهمیت وقف در جامعه اظهار داشت: وقف می‌تواند گره‌گشای و کمک بسیار خوبی برای نیازهای جامعه امروزی باشد.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا مردم را نسبت به امورات وقف بهتر و بیشتر آشنا ‌کنیم، زیرا وقف دامنه فعالیت گسترده ای در جامعه دارد.

حجت الاسلام شهبازی از وقف به عنوان صدقه جاری‌ نام برد و خاطرنشان کرد: وقف علاوه بر ثواب دنیوی، ثواب اخروی بسیار زیادی دارد که باغیات و صالحات است و باید جامعه را باید نسبت به فواید وقف کردن در جامعه آشنا کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در ادامه به ویژه برنامه های هفته وقف در بندرعباس اشاره داشت و بیان کرد: نشست مطبوعاتی، زدن زنگ وقف در مدارس، برنامه بصیرتی ویژه کارکنان و خانواده، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم، ‌ ویزیت رایگان، نشست تخصصی با هنرمندان، مهندیسین، بازاریان، فرهنگیان و پزشکان، اسائید حوزه و دانشگاه، ...از اهم برنامه هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha