جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشنواره قرآن وزارت بهداشت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری شانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همزمان با مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، در همدان خبر داد.

سیده زهرا اصغری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پیشکسوتان قرآنی استان، فعالان قرآنی حوزه‌های علمیه و مدیر حوزه‌ علمیه استان همدان به عنوان مهمان ویژه جهت شرکت در بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان دعوت شده است.

وی ادامه داد: پژوهشکده میان‌رشته‌ای دین و سلامت با همکاری گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان و اعضای هیئت علمی راه‌اندازی شده و چندین طرج پژوهشی انجام شده دانشجویان با اساتید فعالیت دارند که به زودی پایان‌نامه‌های دانشجویی در این پژوهشکده تدوین خواهد شد.

اصغری ابراز کرد: سلامت معنوی یکی از شاخص‌های پررنگ در جهان و سازمان بهداشت جهانی است که با ایجاد فضای معنوی سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان تأمین می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری شانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همزمان با مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبرداد و افزود: در این اجلاس که روز پنجشنبه ۹ آبان با حضور دکتر سیما سادات لاری، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مسئولان ستادی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، برنامه‌های آتی این معاونت تشریح و نقطه نظرات و مباحث پیشنهادی حاضران مطرح می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه مجریان برنامه در هر سه شب اختتامیه از مجریان شبکه قرآنی هستند، اظهار کرد: مهمانان و سخنرانان ویژه شب اول، دوم و سوم به ترتیب دکتر نمکی وزیر بهداشت، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها خواهند بود و اهدای جوایز با حضور آنان انجام می‌شود.

وی با ابراز مسرت از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در این جشنواره فرهنگی و مذهبی تاکید کرد که نیرو های دانشگاه در هتل برای استقبال از مهمانان جشنواره مستقر خواهند شد و همچنین اطلاع رسانی به کانون ها، تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی برای حضور در مراسم و همکاری در برگزاری برنامه‌ها انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha