یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله تسخیری

حوزه/ آیت الله تسخیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم در واقع عزت، اقتدار و امنیت را با نثار جان شیرین خود به ما هدیه دادند که باید همیشه قدردان جانفشانی های آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله محمد علی تسخیری، صبح امروز در خادمان موکب حوزه علمیه قزوین در شهر زینبیه، ضمن تاکید بر ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به خانواده های نیازمند و مجاورین بارگاه مطهر حضرت زیبب(س) از تلاش های خادمان این موکب قدردانی کرد.

وی بیان کرد: آروزی قلبی خیلی از افراد در نقاط مختلف کشور این است که بتوانن ، افتخار خدمتگزاری به اهل بیت (ع) را به دست آورند، ولی شما عزیزان و خادمان، به دور از شهر و خانه و خانواده، به مجاوران و زائران بارگاه مطهر حضرت زینب (س) خدمت می کنید که ارزشمند است، لذا این فرصت ها را قدر دانسته و در پایان ماموریت، توشه معنوی و اخروی ذخیره نمایید.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در واقع عزت، اقتدار و امنیت را با نثار جان شیرین خود به ما هدیه دادند که باید همیشه قدردان جانفشانی های آنها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha