پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی
عکس از بهمن یوسفی

حوزه/ رئیس قوه قضاییه، در جمع روحانیون، برگزیدگان، نخبگان و خانواده شهدای آذربایجان شرقی گفت: این که منتظر باشیم بیگانگان گره ای از مشکلات ما باز کنند، نگاه غلطی است؛ گره گشایی از مشکلات در دست توانای ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، ظهر امروز در دیدار با روحانیون، برگزیدگان، نخبگان و خانواده شهدای استان آذربایجان شرقی، گفت: در اداره امور کشور نیاز به تفکر انقلابی داریم که با «نمی شود» شروع نشود و با «ما می توانیم» جلو برود.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر این که راهکار رفع مشکلات در دستان توانای جوانان، مردان و زنان کشور است، تصریح کرد: این که منتظر باشیم بیگانگان گره ای از مشکلات ما باز کنند، نگاه غلطی است؛ گره گشایی از مشکلات در دست توانای ملت ایران است.

وی ادامه داد: فضای امروز کشور، فضای ایستادگی است. همانطور که امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند ما مشکلی با کسی نداریم، اما اگر دیگران با ما دشمنی کنند، مقابل آنها می ایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با مسئله برخورد قوه قضائیه با فساد اشاره کرد و گفت: به لطف خدا و با حمایت های مقام معظم رهبری و همراهی مردم به جریان فساد خاتمه داده خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن در  جنگ اقتصادی و رسانه ای هر کاری علیه مردم ایران کرده و هر کاری که نکرده، نتوانسته است. دشمن می داند با جوانان مخلص و پای کار نمی تواند مقابله کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    0 0
    درود خدا بر دو برادر و سید عزیز و بزرگوار ایران که مایه عزت ، آبرو و شرف آرمانها و اهداف والای خون شهدا،انقلاب و مردم هستید،خداوند پشت و پناهتان.