جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زن مسلمان با لحن کوبنده در برنامه تلویزیونی، شنوندگان را تحت تاثیر قرار داد

حوزه/ یک زن مسلمان با لحنی قاطع در برنامه تلویزیونی، از بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا به خاطر گفته هایش درباره زنان محجبه انتقاد کرد و شنوندگان را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از scramnews، یک زن مسلمان در جلسه پرسش و پاسخ در یک برنامه تلویزیونی، با سخنان قاطع و لحن کوبنده موفق شد با انتقاداتش از بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، شنوندگان را تحت تاثیر قرار دهد.

این بانوی مسلمان عصر دیروز با شرکت در برنامه زمان سئوال بی بی سی، در انتقاد از بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و گفته های او درباره زنان مسلمان، به شدت درخشید. وی اظهارات گذشته جانسون درباره زنان مسلمان را اکیدا محکوم کرد و گفت: او به ارزش های انگلیس خیانت کرده است.

این زن مسلمان گفت: خانواده من  پس از گفته های جانسون از ترس حمله و نفرت، وحشت دارند در جامعه با حجاب ظاهر شوند و من اکنون دوست ندارم که ما مجبور باشیم از نخست وزیری حمایت کنیم که نفرت  را تحریک می‌کند.

گفتنی است در آگوست سال گذشته، جانسون در ستون در مجله تلگراف نوشته بود که زنان مسلمان با حجاب اسلامی شبیه «سارقین بانک» و «صندوق پستی» می شوند!

  این گفته او خشم بسیاری از اشخاص و سازمان های اسلامی را برانگیخته و انتقادات گسترده ای از سوی مسلمانان و دیگر اعضای جامعه بریتانیا به همراه داشت. در آن زمان  شورای مسلمانان بریتانیا جانسون را متهم کرد که به جناح راست افراطی گرایش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha