جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
13 آبان ماه

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان ماه آورده است: بی تردید رمز بقا و موفقیت نظام و انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم سلطه، پایبندی به آرمان های اصیل اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از رهنمود های حضرت آیت الله خامنه ای می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن یوله الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به بدین شرح می باشد:

۱۳ آبان یادآور رخدادهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب شکوهمند ایرانی اسلامی می باشد.تبعیدحضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ١٣٤٣،کشتار وحشیانه دانش آموزان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی در سال١٣٥٧و تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام در سال ١٣٥٨که هرکدام دلیلی روشنی است که این روز به عنوان«یوم الله» خوانده شود و بعداز گذشت سالیانی باز هم مردم با عزت و با صلابت ایران بخواهند با زنده نگه داشتن این روز بر آرمان های همیشگی انقلاب پافشاری کنند.

امروز تربیت یافتگان مکتب سید الشهدا (ع) در سراسر عالم شعارهای «مرگ بر آمریکا» را نمادی ظلم ناپذیری و عدم سازش با مستکبران و زورگویان جهان تلقی می شود و بر مبازره همه جانبه با استکبار جهانی تا محو کامل آنان اصرار می ورزند.

اکنون ملت های ستمدیده و زیرسلطه بیدار شده اند و با تأسی و سرمشق از انقلاب پیروزمندانه اسلامی ایران به خیزش عظیم براندازی نظام سلطه و به دست گرفتن سرنوشت خود همت گماشته‌اند و حکومت‌های حاکمان دست نشانده غربی را یکی پس از دیگری از اریکه قدرت به زیر می‌کشند. بی تردید رمز بقا و موفقیت نظام و انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم سلطه، پایبندی به آرمان های اصیل اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از رهنمود های حضرت آیت الله خامنه ای می باشد.

مردم، طلاب، روحانیون و مسئولان انقلابی و مومن استان کردستان همگام با تمام ملت ایران در روز١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با حضور پرشور وانقلابی خود به دنیا اعلام خواهند کرد که همچنان بر عهدمان با خورشید فروزان انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مانده اند و تحت زعامت ایشان و با الگو گیری از حضرت سیدالشهدا (ع) هیچگاه تسلیم زیاده خواهی مستکبران نخواهند شد. ان شاءالله

حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha