شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حسن حسینی

حوزه/ مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از آغاز ثبت‌نام نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه برادران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن حسینی  در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث ویژه طلاب برادر حوزه‌های علمیه، در رشته‌های حفظ قرآن در ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، حفظ جزء سی و سور منتخب، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، خطابه قرآنی، حفظ موضوعی، معارف حدیث و تفسیر در سه مرحله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در آذرماه سال جاری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات نیمه دوم بهمن ماه ۱۳۹۸ است که مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: ثبت‌نام طلاب حوزه‌های علمیه از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به نشانی www.tahzib.ismc.ir از تاریخ ۱۰ الی ۳۰ آبان صورت می‌پذیرد.

برای مشاهده آیین نامه نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث و برای ثبت‌نام به نشانی های ذیل مراجعه کنید.

http://tahzib.ismc.ir/uploads/%D۸%A۲%DB%۸C%DB%۸C%D۹%۸۶_%D۹%۸۶%D۸%A۷%D۹%۸۵%D۹%۸۷_%D۹%۸۶%D۹%۸۷%D۹%۸۵%DB%۸C%D۹%۸۶_%D۸%AF%D۹%۸۸%D۸%B۱%D۹%۸۷_%D۹%۸۵%D۸%B۳%D۸%A۷%D۸%A۸%D۹%۸۲%D۸%A۷%D۸%AA_.pdf

و

http://tahzib.ismc.ir/index.aspx?siteid=۳۲&fkeyid=&siteid=۳۲&pageid=۴۱۵۳۴

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha