چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی نقد و بررسی جریانات انحرافی و عرفان‌های نوظهور در حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در خراسان شمالی، اظهار کرد: دوره آموزشی نقد و بررسی جریانات انحرافی و عرفان‌های نوظهور در حوزه علمیه استان برگزار شد.

وی افزود: این دوره با سرفصل‌های آموزشی چرایی و چگونگی تشکیل عرفان‌های نوظهور، راه‌های نفوذ عرفان‌های نوظهور در ایران، چگونگی مقابله با جریانات انحرافی و بررسی جریان انحرافی احمد الحسن، منصور هاشمی و عرفان حلقه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، در ادامه از برگزاری دوره آموزشی روش‌های اردوداری ویژه کودک و نوجوان در حوزه علمیه استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره شامل مبانی قرآنی و روایی سفر و اردو بود، افزود: در این دوره که با حضور طلاب و روحانیان برگزار شد، برنامه‌های قبل و حین و بعد از اردو و روش‌های اردو داری و عملیات اجرایی اردو بحث و بررسی شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان اضافه کرد: سرودهای اردویی، برنامه‌های اردویی داخل اتوبوس، بازی‌های اردویی، مسابقات اردویی، روش برگزاری افتتاحیه و اختتامیه در اردو و روش برگزاری کلاس‌های اردویی برخی از سرفصل‌های این دوره بودند.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: همچنین برگزاری جنگ شادی در اردو، مستندسازی و عکس خاطره، خاطره‌نویسی بعد از اردو، گروه‌بندی و جوخه‌ها و تقسیم‌کار در اردو از دیگر مباحث ارائه‌شده در این دوره آموزشی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha