چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، استکبارستیزی را موجب پیروزی و رشد کشور دانست و گفت: به دلیل موقعیت اثرگذاری که روحانیون و ائمه جماعات در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و سطح جامعه دارند باید با بصیرت افزایی، مردم خصوصا جوانان را به حفظ و تداوم روحیه استکبار ستیزی تشویق و ترغیب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، جمهوری اسلامی ایران را شاخص ترین کشور استکبارستیز جهان دانست و با بیان اینکه مردم ایران هیچ گاه دست از آرمان ها، رهبری و استکبارستیزی بر نمی ندارند، گفت: به دلیل توطئه ها و تحریم های ظالمانه ای که آمریکای جنایتکار طی ۴۰ سال گذشته علیه ملت ایران اعمال کرده است، مردم جدی تر از گذشته بحث استکبارستیزی را دنبال می کنند.

وی، نپذیرفتن رای ۹۸ درصدی مردم ایران به جمهوری اسلامی توسط آمریکای جنایتکار را در تضاد با آزادی و دموکراسی جهانی دانست و گفت: ملت ایران، شیطنت ها و دسیسه های استکبار جهانی در عرصه های مختلف را مشاهده می کنند، لذا پرشورتر از قبل در مراسم های استکبارستیزی شرکت می کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان تصریح کرد: حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی ۱۳آبان ضمن استحکام پایه های نظام، توطئه های دشمنان را نیز خنثی می کند.

وی در پایان اظهار کرد: به دلیل موقعیت اثرگذاری که روحانیون و ائمه جماعات در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و سطح جامعه دارند باید با بصیرت افزایی، مردم خصوصا جوانان را به حفظ و تداوم روحیه استکبار ستیزی تشویق  و ترغیب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha