پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم گفت: یکی از مطالبات جدی امام و رهبری از ملت ما، تداوم و استمرار رویکرد استکبارستیزی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری حوزه،  با بیان این که ۱۳ آبان یکی از روزهای تاریخی و به یادماندنی ملت ایران است که همه ساله این روز به عنوان نماد مبارزه با استکبار و مقابله با آمریکای جنایتکار در جامعه اسلامی ما مورد توجه ویژه است، اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی، نقش رسانه های جمعی در تبیین ماهیت استکبار جهانی و تشریح اهداف و برنامه های آن بسیار مهم و کلیدی است، به ویژه آن که یکی از رسالت های رسانه ها در جامعه اسلامی، تبیین مباحث و روشنگری می باشد.

وی افزود: از این حیث باید جنایات آمریکا و دیگر کشورهای استکباری در سطح جهان و نیز نسبت به کشور ما در فضای رسانه ای به درستی بیان شود و در این راستا اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه یکی از کارکردهای مهم رسانه در راستای مسأله استکبارستیزی است.

این استاد حوزه همچنین گفت: به خصوص این آگاهی بخشی در قبال نسل جدید که دهه های اول انقلاب و جنایات آمریکا را درک نکرده، بسیار لازم و ضروری است و تلاش در این جهت در واقع عمل به توصیه های بزرگان و مراجع و امام و رهبری است.

وی با بیان این که استقامت و مقابله با هر گونه ظلم و ستم و تعدی یکی از وظایف ما در برابر نظام سلطه و دنیای استکبار است، بیان داشت: یکی از مطالبات و خواسته های جدّی امام و رهبری از ما این بوده که رویکرد استکبارستیزی ملت ما باید استمرار داشته باشد، چرا که در این جا جدال و نبرد میان حق و باطل مطرح است و لذا مقطعی نیست.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha