سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خوش اقبال

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت با اشاره به اینکه فردا روز آزمون ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان منطقه ای و جهانی است، گفت: فردا همه با حضور یکپارچه و دشمن شکن، پشتیبانی خود از نظام و ولایت فقیه را به جهانیان نشان می دهیم..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، عصر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و جمعی از فرماندهان بسیج محلات و نیز تنی چند از معتمدین شهرستان بیجار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و نسیزدهم آبان ماه، روز ملی استکبارستیزی اظهار داشت: ایران در منطقه تنها کشور مقتدر و امن است که حتی ابرقدرتها که روزی سخنی جز زور نمی گفتند امروز در آرزوی نشستن روی میز مذاکره با مسئولین ایرانی هستند.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: بی شک این اقتدار را باید مرهون درایت، هوشیاری و حکمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و از سوی دیگر خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس دانست.

این استاد حوزه بیان کرد: انقلاب اسلامی برای رسیدن بدین جایگاه خون های زیادی را تقدیم نهال نظام نموده است، لذا حفاظت و پاسداری از آن وظیفه تک تک آحاد جامعه است.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به فرا رسیدن موسم راهپیمایی بزرگ سیزده آبان ماه، اظهار داشت: امیدواریم که امسال هم ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه استان کردستان به مانند ادوار گذشته حضوری باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی 13 آبان ماه فردا داشته باشند.

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه های ملی مهر تاییدی بر این نظام الهی است، اظهار داشت: دشمنان تلاش و هزینه های زیادی را برای ایجاد ناامیدی در داخل کشور دارند، ولی بحمدالله تاکنون تمام توطئه های آنان به در بسته خورده است که این معلول دشمن شناسی ملت ایران و نیز امدادهای غیبی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فردا روز آزمون ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان منطقه ای و جهانی است، خاطرنشان ساخت: فردا همه با حضور یکپارچه و دشمن شکن در این راهپیمایی بزرگ، پشتیبانی خود از نظام و ولایت فقیه را به جهانیان نشان می دهیم، زیرا دشمن به خوبی می داند تا زمانی که ملت پشتیبان این نظام هستند هرگز نمی توانند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امام راحل و همچنین امام خامنه ای بارها فرموده اند که هیچ اعتمادی نمی توان به آمریکا کرد، گفت: در این روزها آمریکایی ها از روی ذلت و ناتوانی و عجز دم از مذاکره با مسئولان ایرانی می زنند، ولی بی شک باید بدانیم که در پس این مظلوم نمایی توطئه های بسیاری در آستین خویش علیه این ملت و نظام دارند.

وی در پایان سخنان خود گفت: فردا ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی و استان کردستان جواب دندان شکنی به توطئه ها و زورگویی های آمریکا و دیگر اذنابش خواهند داد تا درسی بزرگ و فراموش نشدنی برای متجاوزان باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha