جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 870289
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
طرح بینات قلعه گنج

حوزه/ معاون مدرسه علمیه اهل البیت(ع) قلعه‌گنج گفت: وسعت بسیار بالای استان کرمان و وجود مشکلات زیاد در این استان بویژه جنوب همچون محرومیت، فعالیت‌های فرق ضاله، مشکلات اقلیمی و .... نیاز به تلاش همه جانبه از سوی مسئولین، روحانیت و ... را ایجاب می کند

حجت‌الاسلام صادق رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از برگزاری جلسه ماهانه طرح بینات ویژه طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت اهل بیت علیهم السلام قلعه‌گنج خبر داد و گفت: به منظور آماده سازی طلاب مدرسه برای حضور در منطقه و تبلیغ، این جلسات به صورت ماهیانه برگزار می گردد.

معاون مدرسه علمیه اهل البیت(ع) قلعه‌گنج با اشاره به محرومیت شهرستان و مغفول واقع شدن مسئله تبلیغ در این مناطق، ادامه داد: علی رغم تلاش های مبلغین جهادی، طرح هجرت و ...، منطقه نیازمند حضور پررنگ تر مبلغان است.

وی با اشاره به بومی بودن طلاب مدرسه علمیه اهل البیت(ع) قلعه‌گنج، افزود: طلاب م به تمام مشکلات منطقه آشنا هستند و آماده سازی آنها برای حضور اثرگذار در جمع مردم، می تواند بیش از پیش در پر کردن خلاءهای تبلیغی موثر باشد.

رحمتی با تشکر از معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان کرمان، خاطرنشان کرد: وسعت بسیار بالای استان کرمان و وجود مشکلات زیاد در این استان بویژه جنوب همچون محرومیت، فعالیت‌های فرق ضاله، مشکلات اقلیمی و .... نیاز به تلاش همه جانبه از سوی مسئولین، روحانیت و ... را ایجاب می کند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha