شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی 13 آبان

حوزه/ راهپیمایی باشکوه و پرشور ضد استکباری ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قم با صدور قطعنامه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه هم‌زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی وحدت آفرین ۱۳ آبان با حضور گسترده علما، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم همیشه درصحنه ولایتمدار شهر مقدس قم برگزار شد.

حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، جامعه مدرسین، نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار، فرماندار و سایر مدیران دستگاه هایی اجرایی، فرهنگی و آموزشی زینت بخش این راهپیمایی عظیم و باشکوه مردم شهید پرور قم بود.

حضور پرشور طلاب و فضلای حوزه های علمیه، طلاب غیرایرانی و خانواده ایشان با در دست داشتن پارچه پلاکارت های قرآنی و شعارهای انقلابی در این مراسم در کنار سایر اقشار انقلابی و شهیدپرور قم حضور پررنگی دارند که این موضوع نشان از بصیرت سیاسی بالای آنان دارد از جلوه‌های مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در قم است.

مردم بصیر و همیشه در صحنه قم که پیشاپیش آنان روحانیون و فضلای حوزه گام برمی‌دارند با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از استکبار و مستکبرین را به نمایش گذاشتند.

از دقایق ابتدایی صبح امروز جمع پرشور و متراکمی از مردم ولایت مدار استان قم از معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی خود را به میدان روح‌الله رساندند تا با اجتماع در جوار بیت تاریخی بت‌شکن بزرگ قرن امام روح‌الله(ره)، طبق سنوات گذشته آماده برگزاری تظاهرات استکبارستیزی یوم‌الله ۱۳ آبان شوند.

خیابان‌های منتهی به میدان روح‌الله از صبح امروز شاهد حضور پررنگ و پرشور مردم بصیر و انقلابی قم بود، مرد و زن، پیر و جوان، دانشجو و دانش‌آموز و آحاد مختلف مردم با حضور و شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه بار دیگر هوشیاری خود را در برابر توطئه‌های دشمنان اثبات و عهد و پیمان خود را با آرمان انقلاب اسلامی تجدید کردند.

پس از حضور متراکم و کم‌نظیر مردم انقلابی قم در میدان روح‌الله خیل عظیم توده‌های مردم شریف قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد، تظاهرات کنندگان در طول مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهایی عهدشکنی‌های آمریکا، توطئه‌ها و دشمنی رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از کشورهای مزدور منطقه‌ای را محکوم کردند.

راهپیمایان پس از حضور پرشور خود از میدان روح‌الله به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت کردند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در این مراسم سخنرانی کرد و همچنین بیانیه پایانی و ضد استکباری قرائت شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha