پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار غیب پرور ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع)، گفت: سازش و مذاکره با آمریکا انجام نخواهد شد و تا به امروز آنچه سبب موفقیت جمهوری اسلامی شده، ایستادگی پای آرمان‌ها و اصول انقلاب، امام خمینی و امام خامنه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع)، در سخنرانی پایانی مراسم ۱۳ آبان اهواز، با بیان اینکه تقابل انقلاب اسلامی با آمریکا، سابقه‌ای ۷۰ ساله دارد، اظهار داشت: اینکه امروز تأکید می‌کنیم که جمهوری اسلامی در هیچ رده‌ای با آمریکا مذاکره نمی‌کند، بر می‌گردد به سابقه تاریخی دو کشور! باور غلط مذاکره در زمان مصدق، دولت قانونی کشور را از پای درآورد.

وی در ادامه با بیان اینکه محمدرضا شاه که دست نشانده آمریکا بود حتی در حد جابه‌جایی یک رئیس دانشگاه هم اختیار نداشت و همه ارگان‌ها و نیروها، حتی نیروهای مسلح کشور نیز تحت تسلط آمریکایی‌ها بود، گفت: ماجراهای آمریکا در قبل از انقلاب به‌تنهایی کافی است برای اینکه ما کماکان نسبت به ادعاهای آنها با شک و تردید نگاه کنیم! حال‌آنکه برجام نیز نمونه بارزی از بدعهدی دشمنان است.

سردار غیب پرور، با تأکید بر اینکه سازش ایران با آمریکا هیچ معنایی ندارد، تصریح کرد: هر سازشی دلیل می‌خواهد و شما نسل جوان انقلاب به‌خوبی شاهد دلایل متعدد عدمم سازش با آمریکا پس از برجام نیز هستید.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع)، ادامه داد و گفت: سازش با کشوری که میلیاردها دلار از دارایی‌های کشور ایران را بلوکه کرد و تا به امروز پس نداده! سازش با کشوری که بسیاری از علما و نخبگان و مسئولان ایران را ترور کرده، سازش با کشوری که به بهانه‌های واهی ملت ایران را تحریم کرده است، چه معنایی دارد؟

سردار غیب پرور در پایان با بیان اینکه آمریکایی‌ها قطعاً این خواسته را به گور خواهند برد که جمهوری اسلامی یک روز از سر سازش و گفت‌وگو با آن‌ها درآید، اظهار داشت: سازش و مذاکره با آمریکا انجام نخواهد شد و تا به امروز آنچه سبب موفقیت جمهوری اسلامی شده، ایستادگی پای آرمان‌ها و اصول انقلاب، امام خمینی و امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha