جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه مسئولان باید از حوادث تاریخی، درس عبرت گیرند، گفت: چندبار باید از یک سوراخ گزیده شد! مذاکره با دشمن همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ گرهی از مشکلات کشور را حل نمی‌کند و تنها راه نجات کشور، اعتماد به جوانان امروز است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: یکی از دلایل نام‌گذاری ۱۳ آبان به عنوان روز دانش‌آموز این است که در سال ۵۷ دانشجویان بر ضد رژیم شاه اعتراض کردند و مأموران رژیم شاه دانش‌آموزان معترض که به سمت دانشگاه در حرکت بودند را به شهادت رساندند و عده زیادی نیز زخمی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه ۵۷ نماد ایستادگی، جهاد و پیروزی خون بر فشنگ و گلوله بود، تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۹ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و نشان دادند که با بصیرت و مقابله در برابر استکبار، می‌توان روی پای خود ایستاد و دشمن را بیرون کرد.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه مسئولان باید از حوادث تاریخی، درس عبرت گیرند، گفت: چندبار باید از یک سوراخ گزیده شد! مذاکره با دشمن همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ گرهی از مشکلات کشور را حل نمی‌کند و تنها راه نجات کشور، اعتماد به جوانان امروز است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چندبار باید تأکید کنند که راه‌حل مشکلات در داخل کشور است و نباید آن را در بیرون از مرزها و در مذاکره با دشمنان جست‌وجو کرد!؟ مسئولان بدانند که یک روزی نتیجه رفتارهایشان را توسط همین جوانان انقلابی خواهند دید و این یک درس تاریخی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha