جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهادت

حوزه/ ششمین یادواره شهدای روحانی شهرستان بندرعباس، با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندر عباس، یادواره شهدای روحانی شهرستان بندرعباس، امشب در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران این شهرستان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد.

شهرستان بندرعباس ۱۸ شهید روحانی دارد که در جنگ تحمیلی دفاع مقدس  به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این مراسم تجلیل از شهدا تجلیل از همه از ارزش‌ها دانست و افزود: تجلی همه ارزش های الهی در وجود شهید است و شهدا مظهر قدرت جامعه هستند و سربلندی و آگاهی در جامعه امروز مرهون خون شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده سردرگمی دشمنان را نداشتن درکی صحیح از جایگاه شهید و شهادت در جامعه اسلامی دانست و گفت: جامعه ای که فرهنگ شهید و شهادت نداشته باشد خار و ذلیل خواهد شد و زنده نگهداشتن یاد وخاطره و مکتب شهیدان در جامعه یک وظیفه است و جریان اصیل مقاومت در منطقه به حاشیه رانده نمیشود زیرا فرهنگ شهادت در منطقه جا گرفته است.

امام جمعه بندرعباس گفت: استان هرمزگان در مقایسه جمعیتی زمان خود بیشترین شهدای روحانی را تقدیم انقلاب کرده است تاجایی که کل حوزه علمیه بندرعباس تعطیل میشود و در جبهه کلاس های درس را برگزار می کنند و نسل امروز نعمت ولایت فقیه را به خود دیده است که نسل های قبل این توفیق را نداشتند لذا قدردان این نعمت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha