پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: دشمن می‌خواهد با کشیدن ایران به میز مذاکره با آمریکا این پیام را به دنیا مخابره کند که فشارها موجب شکست ایران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، شامگاه دوشنبه در مراسم اولین سالگرد شهید مهدی مردانی که بر سر مزار این شهید در شهرستان خوی برگزار شد، با اشاره به اینکه کلید شهادت نیکی به پدر و مادر است، اظهار داشت: دغدغه شبانه روز شهدا ترک گناه و تقرب به خدا بود و متاسفانه دنیا و هواهای نفسانی ما را مشغول خود ساخته و از یاد خدا غافل کرده است.

وی با بیان خاطره‌ای از شهدا ادامه داد: در دفتر یادداشت برخی از شهدا از روزی بلند خندیدن را برای خود گناه و معصیت نوشته بودند و شهدا امروز بهترین الگو برای نسل جوان می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان خوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شهدا، بیان داشت: شهدا مظهر قدرت ایران شهدا هستند و آن چیزی اکنون ایران را در دنیا تبدیل به ابر قدرت کرده است جانفشانی خالصانه شهدا در دفاع از عزت ملی می‌باشد.

وی تاکید کرد: چشم دنیا در انقلاب ایران است و دشمن می‌خواهد با کشیدن برخی مسئولین نظام به میز مذاکره با آمریکا، این پیام را به دنیا مخابره کند که فشارهای دشمن منجر به شکست ایران شده است و مذاکره با آمریکا بنا به تصریح رهبر معظم انقلاب بمعنای شکست انقلاب و پیروزی آمریکا است.

حجت الاسلام اکبرزاده در پایان گفت: حضور ما در این محفلی که به نام شهدا مزین شده است بدین معنا است که شهدا زنده هستند و از ما دعوت کرده‌اند تا دست ما را بگیرند و امروز شهدا نیازی به بزرگداشت و یادواره ندارند بلکه این ما هستیم که به کمک و یاری شهدا نیازمندیم.
 

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha