پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه قزوین

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قزوین، سیره امام عسکری(ع) را چراغ راه امروز جامعه دانست و گفت: امام حسن عسکری(ع) برای پرورش شاگردانی امین و قابل اعتماد در شرایطی که حاکم جور زمانه، معتمد عباسی جاسوسانی برای شناسایی و نفوذ در میان شیعیان تربیت کرده بود، مجاهدت علمی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، صبح امروز در جمع مسئولین آموزش مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات  مدیریت حوزه استان برگزار شد،ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، گفت: امام حسن عسکری (ع) تاکید بسیاری داشتند که شیعیان با سایر مسلمانان و پیروان سایر مذاهب ارتباط و تعامل مثبتی داشته باشند، امروز نیز این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در عصر امام یازدهم، حضرت برای زنده نگه داشتن اندیشه امامت و انتقال پرچم ولایت به حضرت ولی عصر (عج) با وجود تلاش های بنی عباس برای شناسایی جایگاه و محل اختفای امام دوازدهم، سختی را به جان خریدند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) برای پرورش شاگردانی امین و قابل اعتماد در شرایطی که حاکم جور زمانه، معتمد عباسی جاسوسانی برای شناسایی و نفوذ در میان شیعیان تربیت کرده بود، مجاهدت علمی انجام دادند.

در این جلسه، معاونین آموزش مدارس علمیه قزوین گزارشی از فعالیت های آموزشی ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha