سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ عملکرد مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌ های علمیه سراسر کشور امروز با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت حوزه‌های علمیه به سؤالات رئیس و اعضای محترم جامعه مدرسین پاسخ داد.

در این جلسه که به ریاست آیت ‌الله یزدی برگزار شد، ابتدا آیت الله اعرافی، گزارشی از اهم طرح‌ها و اقدامات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ارائه نمود.

همچنین مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تشریح اصلاحات و تغییرات اعمال‌شده در روند اجرایی و مدیریتی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دوره مدیریت جدید، مسیر پیش رو را روشن و در حال پیشرفت معرفی کرد.

آیت الله اعرافی با تأکید بر ضرورت احیای رقبات و موقوفات حوزه ابراز کرد: دست‌کم هشت چالش اساسی پیش روی حوزه شناسایی شده که بیان آن‌ها در زمان محدود این جلسه مقدور نیست و لازم است چندین جلسه برای بحث و بررسی آن‌ها اختصاص یابد بنابراین درخواست می‌شود جلسه دیگری به این امر اختصاص داده شود تا در خدمت اعضای محترم جامعه مدرسین باشیم.

مدیر حوزه های علمیه در پایان ابراز امیدواری کرد با پیگیری و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» بتوانیم در گام دوم انقلاب حوزه علمیه‌ی تراز تمدن اسلامی داشته باشیم.

پس از ارائه گزارش آیت الله اعرافی، رئیس و اعضای محترم جامعه مدرسین از اهتمام و کوشش جهادی مدیر حوزه‌های علمیه تقدیر و تشکر کردند.

در پایان جلسه نیز مقرر شد طبق درخواست مدیر محترم حوزه‌های علمیه، ارائه گزارش عملکرد مدیریت حوزه در جلسات آتی شورای عالی جامعه مدرسین ادامه یابد.

لازم به ذکر است در حاشیه این جلسه نمایشگاهی از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های مرکز مدیریت در دوره‌ مدیریت جدید برگزار شد و اعضای جامه مدرسین از آن بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha