جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاسم زاده

حوزه/ حجت‌ الاسلام‌ ذاکر قاسم زاده گفت: امروز صبح در حوزه های علمیه سراب و میانه جلسه ستاد بحران تشکیل شد، البته بلافاصله طلاب و اساتید حوزوی در قالب گروه های جهادی به مناطق زلزله زده اعزام شده بودند.

حجت‌ الاسلام‌ ذاکر قاسم زاده، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علیمه استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از تبریز گفت: زلزله نسبتا شدیدی آذربایجان شرقی به ویژه بخش هایی از ترکمنچای در میانه و بخش هایی از شهرستان سراب را لرزاند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی  حوزه علیمه استان با بیان اینکه ده ها روستا زلزله شدید را احساس کردند و بخش های از مناطق روستائی تخریب شد، افزود: حدود 1000 واحد مسکونی تخریب شد  و شش نفر از روستائیان در این زلزله جان باختند.

قاسم زاده ادامه داد: امروز صبح در حوزه های علمیه سراب و میانه جلسه ستاد بحران تشکیل شد، البته بلافاصله طلاب و اساتید حوزوی در قالب گروه های جهادی به مناطق زلزله زده اعزام شده بودند.

وی ادامه داد: الحمدلله طلاب و روحانیون میانه و سراب در ساعات اولیه زلزله، با سایر دستگاه های امدادی جهت کمک رسانی به زلزله زدگان و تسکین آلام آسیب دیدگان حضور فعال و جهادی دارند.

وی در پایان یادآور شد: در صورت نیاز به کمک رسانی، گروه های دیگری از طلاب و روحانیون مدارس علمیه آماده اعزام می باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha