جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه، امر به صرفه جویی در مصرف آب مصداق امر به معروف و نهی از اسراف آن، نهی از منکر جدی است که باید همه اقشار جامعه به آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: مردم باید در مصرف آب و برق دقت زیادی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: خداوند تاکید دارند که از اسراف باید پرهیز کرد و تفاوتی نمی کند که این کار در مصرف برق، آب یا حتی استفاده از محیط زیست باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مسئله آب با حیات مردم مرتبط است و نباید از نقش فرهنگ سازی و مدیریت در کشور خصوصا در بخش آب غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: امروز روحانیون به مسئله فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب و برق توجه کرده و آحاد مردم را به مصرف درست مصرف  تشویق می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه، امر به صرفه جویی در مصرف آب مصداق امر به معروف و نهی از اسراف آن، نهی از منکر جدی است که باید همه اقشار جامعه به آن توجه کنند.

وی همچنین از ساخت فیلم سینمایی با موضوع الگوی صحیح مصرف آب در صورت تامین منابع مالی با همکاری مشترک حوزه علمیه قزوین و شرکت آب منطقه ای قزوین خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha