چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عمران خان

حوزه/ عمران خان نخست وزیر پاکستان در سخنرانی خود در کنفرانس رحمة للعالمین گفت: مردم دنیا به دنبال الگو هستند، اما در مدارس به ما یاد ندادند که الگوی ما پیامبر(ص) است و نظام آموزشی ما نتوانست ما را به سمت پیامبر ببرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه عمران خان نخست وزیر پاکستان در سخنرانی خود در کنفرانس رحمة للعالمین گفت: مردم دنیا به دنبال الگو هستند، اما در مدارس به ما یاد ندادند که الگوی ما پیامبر اسلام (ص) است و به جای آن در مدارس الگوی ما بازیگران و بازی کنان بودند و نظام آموزشی ما نتوانست ما را به سمت پیامبر ما ببرد. ما نظام آموزشی کشور را درست خواهیم کرد و به نسل آینده خواهیم گفت که الگوی ما پیامبر اسلام (ص) است و چگونه آن حضرت در جامعه انقلابی را رقم زد. بچه های ما باید با تاریخ اسلام آشنا شوند.

وی افزود: من قبل از انتخابات حرف از تشکیل دولت مدینه نزدم، چون اگر آن وقت چنین حرفی می‌زدم مردم می گفتند که برای رای این حرف ها را می زنم اما تلاش برای دولت مدینه در پاکستان تجربه زندگی شخصی بنده است و دولت مدینه که از سوی حضرت محمد(ص) تشکیل شده بود، سرمشقی برای همه مردم است.

وی در ادامه گفت: پیامبر اسلام (ص) هیچگاه دروغ نگفت و در امانت خیانت نکرد. زندگی کردن فقط برای پول، انسان را نابود می کند و بزرگترین بت پرستی است. انسان بزرگ فقط برای منافع شخصی خود زندگی نمی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha