پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 عضو المجلس المركزي في ​حزب الله​ ​الشيخ نبيل قاووق​

حوزه/ شیخ نبیل قاووق گفت: اسرائیل و آمریکا امیدوارند که با سوء استفاده از تظاهرات مردمی به دستاورد سیاسی برسند، امّا این ها خواب های پریشان و بیهوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی سخنانی گفت: اسرائیل و آمریکا امیدوارند که با سوء استفاده از تظاهرات مردمی به حساب مقاومت به دستاورد سیاسی برسند، امّا این ها خواب های پریشان و بیهوده است.

وی افزود: مردم برای تحقق خواست های اسرائیل و آمریکا به خیابان ها نیامده اند، بلکه برای تحقق مطالبات خدماتی، معیشتی، اقتصادی، مالی و مبارزه با فساد و بازگشت اموال به غارت رفته آمده اند و هرگز این تظاهرات مردمی فرصتی برای تحقق اهداف اسرائیلی یا آمریکایی نخواهد بود.

شیخ قاووق تصریح کرد: مقاومت در اوج قدرت و در بهترین روز های خود به سر می برد و در مقایسه با سال های 2005 و 2006 میلادی بسیار قدرتمند تر است.

عضو ارشد حزب الله در ادامه گفت: مقاومت امروز با تمامی فشار های سیاسی، تحریم های اقتصادی و مالی و محاسبات داخلی و خارجی مقابله می کند و قدرتمند تر از آن است که در برابر هر قدرتی شکست بخورد و هرگز در برابر تحریم ها و فشار های داخلی و خارجی تسلیم نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha