چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان به نقش مهم علمای اسلام در آگاهی دادن به مسلمانان اشاره کرد و گفت: علمای دین باید امت اسلامی را نسبت به توطئه خطرناک دشمن آگاه سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در بابل برگزار شد، وحدت را مسأله ای راهبردی در جهان اسلام دانست و بر ضرورت تحکیم وحدت میان امت اسلامی با هدف مقابله با توطئه های دشمنان تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی درگیر تفرقه و اختلاف است، افزود: این تفرقه و اختلافی که امروز در دنیای اسلام می بینیم محصول نفوذ و توطئه نظام های استعماری و استبدادی است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که سال ها است که به دلیل اختلاف و تفرقه میان مسلمانان، شاهد مشکلات و بحران های بسیاری در جوامع اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی با کنار گذاشتن اختلافات، مسیر وحدت و همبستگی را دنبال کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که استعمار پیر در طول تاریخ با هدف رسیدن به منافع نامشروع خود به دنبال تفرقه و اختلاف میان کشورهای اسلامی بوده است، بیان داشت: امروز نیز همین عوامل تفرقه افکن با نقشه های متعدد به دنبال تفرقه میان مسلمانان هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران به نقش مهم علمای اسلام در آگاهی دادن به مسلمانان اشاره کرد و گفت: علمای دین باید امت اسلامی را نسبت به توطئه خطرناک دشمن آگاه سازند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که این علما بودند که در طول تاریخ مانع تحقق توطئه دشمنان در کشورهای اسلامی شدند، بیان داشت: امروز علمای کشورهای اسلامی باید با تشریح شرایط حساس جوامع اسلامی، آنها را از خواب غفلت بیدار کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که متأسفانه سران بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه به عوامل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در برهم زدن آرامش و امنیت در منطقه تبدیل شده اند، افزود: علمای اسلام باید به دور از هر گونه حاشیه ای به رسالت تاریخی خود در این برهه حساس عمل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که هدف دشمن از تفرقه و اختلاف در کشورهای اسلامی، سلطه و غارت منابع این کشورهای ثروتمند است، بیان داشت: اگر ملت های مسلمان با یکدیگر منسجم و همدل شوند می توانند به راحتی در برابر قلدری ها و زیاده خواهی های نظام سلطه ایستادگی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وحدت و همبستگی تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از بحران و مشکلات فعلی است، خاطرنشان کرد: تداوم تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان موجب گسترش سلطه گری دشمن در منطقه خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha