جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مصطفی علماء امروز در همایش بصیرت روحانیون شیعه و سنی شهرستان سرپل ذهاب

حوزه/ آیت الله علما با اشاره به اینکه دست های پنهان و آشکاری درصددند نسل جوان را از ما بگیرند، گفت: با روشنگری حقایق دین و عظمت نهفته در آن، نگذاریم جوانان عزیزمان در دامان آلوده، شرق و غرب گرفتار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش «وحدت و بصیرت» روحانیون شیعه و سنی شهرستان سرپل ذهاب، گفت: ادبیاتی که امام راحل(ره) برای انقلاب اسلامی به کار برد ضمن برخورداری از پشتوانه وحیانی و قرآنی، برای اندیشمندان جهان نیز بصیرت آفرین بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اگر سخنان ما که در حوزه های مختلف معرفتی مطرح می شود، پشتوانه اسلامی و دینی نداشته باشد، اعتبار و برکت لازم را برای تاثیرگذاری نخواهد داشت، بنابراین لازم است کلام خود را در چارچوب بصیرت ، مزین به پشتوانه قرآن نماییم.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت توجه جدی به جوانان تاکید دارند، ادامه داد: وظیفه ما روحانیون و ائمه جمعه استان است که جوانان را زیر چتر حمایتی بصیرت افزایی قرار دهیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه دست های پنهان و آشکاری درصددند نسل جوان را از ما بگیرند، گفت: با روشنگری حقایق دین و عظمت نهفته در آن، نگذاریم جوانان عزیزمان در دامان آلوده، شرق و غرب گرفتار شوند.

وی افزود: از وظایف ذاتی ائمه جمعه سنی و شیعه است که به تأسی از فرامین مقام معظم رهبری نگذارند امثال داعش شکل بگیرد و جوانان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه سازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha