جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خجسته- نماینده مردم همدان در مجلس

حوزه/ قدرت مجلس با نظارت است و اگر نظارت نمایندگان نباشد، مجلس شورای اسلامی بی خاصیت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دکتر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه طلاب و فضلای همدانی مقیم قم که صبح امروز در مسجد مصطفی خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی، نماینده فعالی می خواهد که در مسائل مهم، اظهار نظر داشته و ورود نماید.

وی ابراز داشت: سکوت نماینده مجلس شورای اسلامی در برابر مسائلی همچون فساد اقتصادی و قاچاق، بسیار نامناسب است و نمایندگان باید ورود داشته باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ایستادگی در مقابل مسئله نفوذ از مباحث بسیار پراهمیتی است که نماینده مجلس باید در مقابل آن بایستد.

دکتر خجسته تصریح کرد: نماینده، زبان مردم در مجلس شورای اسلامی است و باید سخنان و خواسته های مردم از زبان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان شود.

وی بیان داشت: امروز برخی از مسئولان به دنبال آلودگی فضا هستند تا بسیاری از مسائل در کشور مشخص نشود؛ پس نماینده مجلس باید این مسائل را افشا نماید تا به مطالبه مردم جواب داده شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز در کشور شاهد آن هستیم که ۱۲۵ هزار خودرو توسط یک خانواده وارد کشور شده است که نمایندگان مجلس باید نظارت داشته باشند.

دکتر خجسته ابراز داشت: قدرت مجلس با نظارت است و اگر نظارت نمایندگان نباشد، مجلس شورای اسلامی بی خاصیت خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: بنده با هیچ کدام از مسئولان دولتی مخالف نیستم؛ اما با فساد مخالفم و در مقابل آن خواهم ایستاد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی، نوکر مردم است و باید برای آنان کار کند؛ مردم خواهان برچیدن فساد از کشور هستند و نماینده مجلس باید در این مسیر حرکت نماید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha