جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اختتامیه مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه همسر و فرزندان طلاب

حوزه/ همایش اختتامیه مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم همسر و فرزندان طلاب امروز در قم برگزار شد و برگزیدگان این مسابقات تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» همایش اختتامیه مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم همسر و فرزندان طلابا در قم برگزار شد و برگزیدگان این مسابقات تجلیل شدند.

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان عضو هیئت مدیره مرکز خدمات و مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه، جمعی از مسئولان مرکز خدمات، شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی مسابقه حفظ قران کریم و خانواده‌هایشان و جمعی از طلاب و روحانیون استان قم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین جدیری معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات در سخنانی از شرکت‌کنندگان در مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه حافظان قرآن کریم دارای شان و رتبه بالایی در جامعه هستند، گفت: پیامبر(ص) فرمودند همانا گرامی‌ترین مردم در نزد پروردگار بعد از پیامبران، علما و سپس حاملان قرآن هستند، آنها خارج می‌شوند از دنیا همان‌گونه که انبیا خارج می‌شوند و برانگیخته می‌شوند از قبور همراه انبیا و می‌گذرند از صراط با انبیا و می‌گیرند ثواب و پاداش انبیاء را، پس چه خوب پاداشی است برای طالب علم و حامل قرآن.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات گفت: این حدیث نشان‌دهنده عظمت کسانی است که به دنبال حفظ قرآن هستند و از این جهت به خود ببالید که حامل و حافظ بهترین کتاب آسمانی هستید.

وی بیان کرد: مرکز خدمات در راستای تکریم خانواده قرآنی مسابقات حفظ قرآن کریم را ویژه خانواده طلاب سراسر کشور برگزار کرد و مرحله مقدماتی آن در تابستان برگزار شد.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات گفت: 101 نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقات مقدماتی به مرحله نهایی راه یافتند و در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 22 و 23 آبان ماه مسابقات نهایی در قم برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات امروز تجلیل می‌شوند.

در پایان نیز در مراسمی با اهدای لوح تقدیر و تندیس، از نفرات برتر مسابقات تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha