جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: دود اختلافات به چشم همه خواهد رفت، زیرا دشمن نه به شیعه رحم می کند و نه سنی، دقیقا همانند اتفاقی که در سوریه و عراق روی داد و وقتی که تکفیری ها و وهابیی ها راه نفوذ را پیدا کردند جنایت های بزرگی را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی، جمعه شب در جمع طلاب مدرسه علمیه شهرستان قروه ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: مهترین پیام هفته وحدت برادری و دوستی است.

امام جمعه شهرستان قروه ادامه داد: مهمترین نقطه مثبتی که در هفته وحدت وجود دارد؛ مساعدت، پشتیبانی و رحمت خداوند است؛ خداوند از تفرقه به شدت بیزار است و می فرماید:«ید اللَّه مع الجماعة».

حجت الاسلام رستمی تاکید کرد: شیعه و سنی نمی توانند در کنار هم به آرامش برسند مگر اینکه بر روی مشترکات تاکید کنند و جا پای  پیامبرشان بگذارند و به خاطر خداوند و رسول اکرم(ص) از اختلافات بگذرند، استعدادها و امکانات را در کنار هم بکار بگیرند و با همدلی برای اعتلای اسلام تلاش کنند.

وی تصریح کرد:  دود اختلافات به چشم همه خواهد رفت، زیرا دشمن نه به شیعه رحم می کنند و نه سنی، دقیقا همانند اتفاقی که در سوریه و عراق روی داد و وقتی که تکفیری ها و وهابیی ها راه نفوذ را پیدا کردند جنایت های بزرگی را انجام دادند.

امام جمعه قروه در پایان سخنان خود تصریح کرد: شیعه و سنی در کنار هم برای حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی جنگیده اند و خون ها داده اند، این خود نماد عملی اتحاد و وحدت می است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha