پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه کازرون

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی شک کسانی که ناجوانمردانه به مدرسه علمیه کازرون حمله کردند ایادی استکبار و گروه های منافق و ضدانقلاب بوده اند و از دستگاه های امنیتی درخواست داریم که مسببان این جنایت و هتک حرمت را هرچه سریعتر شناسایی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، ظهر امروز در جمع معاونین، اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: مهمترین امتیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ضریب بالای امنیت می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: دشمنان دست به هر دسیسه ای می زنند و نیز از هر موقعیتی استفاده می کنند که ناامنی را در جامعه ایرانی رواج دهند که اولین کار آنها ایجاد حس ناامیدی در بین ملت می باشد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه به برخی از اعتراضات مردمی روزهای اخیر در بحث گرانی بنزین اشاره کرد و بیان داشت: افزایش سه برابری بنزین برای بخش زیادی از جامعه خبری ناگوار بود به ویژه برای آن دسته از کسانی که با وسیله نقلیه خود امرار معاش می کنند، لذا اعتراض به این تصمیم، امری طبیعی و بدیهی بود، ولی در این میان دیدیم که مانند فتنه های گذشته عناصر خودفروخته و ضدانقلاب دوباره وارد میدان شدند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تاکید کرد: این عناصر با جای دادن خود در بین معترضان به بحث بنزین، اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکن علیه نظام و ملت نمودند و با اعمال غیرمتمدنانه خود به دنبال تشویق مردم برای تخریب اموال عمومی بودند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی شک کسانی که در این روزها به نام مردم دست به تخریب اموال عمومی و دولتی می زنند هیچ سنخیتی با ملت ایران ندارند و باید آنها را عده ای فریب خورده و خود فروخته دانست که تنها در راستای احیای نیرنگ های سرویس های جاسوسی بیگانه فعالیت می کنند.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: بی گمان حساب ملت از این افراد جداست، با این حال مردم باید با حفظ خونسردی و سعه صدر مانع از سوءاستفاده و عرض اندام این فرصت طلبان و وطن فروشان شوند.

این استاد حوزه ادامه داد: امام راحل همواره مردم را ولی نعمت خود می دانستند، لذا مسئولان باید با تاسی از فرموده امام خمینی (ره) و نیز منویات امام خامنه ای راه را بر مفسدان و فتنه گران ببندند، زیرا حساب مردم از حساب این فریب خوردگان غرب و رژیم صهیونیستی کاملا جداست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: از مسئولان درخواست داریم که در تصمیمات خود وضعیت معیشتی جامعه را در اولویت قرار دهند، زیرا ملت ایران مردمی نجیب و حق شناس هستند و هر کاری که برای آنان انجام دهیم در نزد خداوند از اجر بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام محمودی گفت: از نیروهای انتظامی و امنیتی درخواست داریم که همانند گذشته با سعه صدر و خویشتنداری مانع از خشونت در این اعتراضات مسالمت آمیز مردم شوند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه ضمن محکوم کردن حمله عده ای از فرصت طلبان و فتنه گران به مدرسه علمیه کازرون در استان شیراز اظهار داشت: بی شک کسانی که ناجوانمردانه به مدرسه علمیه کازرون حمله کردند ایادی استکبار و گروه های منافق و ضدانقلاب بوده اند و از دستگاه های امنیتی درخواست داریم که مسببان این جنایت و هتک حرمت را هرچه سریعتر شناسایی نمایند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha