جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ انتخاب بسیج طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بم به عنوان برترین پایگاه بسیج کرمان

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: بسیج در اصل شالوده جامعه و نظامی اسلامی است و زاییده و یا وابسته به گروه و یا جریان خاصی نیست و خطش خط ولایت فقیه و انقلاب است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان حجت الاسلام سجاد کاوه، بعدازظهر امروز در نشست با جمعی از بسیجیان شهر سنندج که در مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) برگزار گردید، اظهار داشت: از اولین روزهای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیج فعالیت خود را به صورت خودجوش آغاز کرد و زمینه های ثبات و امنیت در کشور را فراهم آورد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: بسیج در اصل شالوده جامعه و نظامی اسلامی است و زاییده و یا وابسته به گروه و یا جریان خاصی نیست و خطش خط ولایت فقیه و انقلاب می باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ظرفیت و توانایی بسیج در تمامی حوزه ها بارها به اثبات رسیده است، تاکید کرد: بسیج نیرویی کارآمد، بی ادعا و متعهد به نظام و آرمانهای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری می باشد و در این راه هیچ گاه کوتاهی نکرده است.

حجت الاسلام کاوه با اشاره به اینکه بسیج برخواسته از اراده ملت شهیدپرور ایران است، گفت: در بسیاری از شرایط سخت و حساس ملی به جرات می توان گفت که اولین کسانی که خود را نشان داده اند بسیجیان بوده اند و ادعایی نیز در این زمینه نداشته و ندارند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: لذا باید بسیج را ثروث معنوی انقلاب اسلامی دانست که اکنون برای اعتلای این انقلاب وارد فاز سازندگی و عمرانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج صرفا یک نهاد نظامی نیست، گفت: بعد از حضور پرشور و خودجوش بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل، اکنون شاهد حضور بسیجیان در مناطق محروم و دورافتاده کشور برای آبادانی و خدمات رسانی به هم وطنان هستیم که باید قدردان این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام کاوه بیان کرد: بسیج سرشار از ظرفیت و توانایی است و از سویی دیگر هیچ ادعا و سهم خواهی از این نظام نداشته است، لذا همین امر باعث گردید که امام راحل بسیج را لشگر مخلص خدا بخوانند.

وی ادامه داد: امروز با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشمنان این انقلاب و ملت، وظیفه ملی و اسلامی بسیجیان چندین برابر شده است، لذا همه باید برای گذر از این پیچ مهم تاریخی با روحیه انقلابی و بسیجی و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، این نظام الهی را بیمه نماییم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج در پایان گفت: برخی از افراد مغرض به ویژه رسانه های بیگانه همیشه به دنبال حاشیه سازی علیه بسیج هستند، لذا باید گفت که تلاش های دشمنان برای تضعیف بسیج نشان دهنده استیصال آنان در مقابل این قدرت و نیروی مردمی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha