پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه هم ‌اندیشی علماء، روحانیون و ائمه جماعات استان تهران

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری، گفت:بقای تشیع و نظام جمهوری اسلامی به حضور فعال روحانیت در صحنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، جلسه هم ‌اندیشی علماء، روحانیون و ائمه جماعات استان تهران، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه در محل مرکز خدمات استان برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکزخدمات حوزه های علمیه، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ایام میلاد حضرت رسول(ص) و حضرت امام صادق(ع)، اظهار داشت: بقای تشیع و  نظام جمهوری اسلامی به حضور فعال روحانیت در صحنه است.

وی با اشاره به تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری پیرامون تاسیس مرکز خدمات حوزه، افزود: این اقدام در طول تاریخ معاصر بی سابقه بوده است، یعنی یک نهادی به عنوان متولی امر پشتیبانی و حمایت از طلاب باشد و همواره همت خود را در جهت ارتقاء وضعیت معیشتی طلاب افزایش دهد و همواره در صدد برنامه ریزی بهتر نمودن وضعیت معیشتی طلاب گام بردارد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: رسیدگی به وضعیت معیشتی طلاب و روحانیون، همواره از دغدغه های این مرکز می باشد و در جهت بهتر نمودن ارائه خدمات، نشست های هم اندیشی با علماء و روحانیون شهرهای بزرگ در دستور کار قرار گرفت تا با نظرات آنها از نزدیک آشنا شویم و با هم فکری یکدیگر بتوان ارتقاء نهاد حوزه و زندگی طلاب را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان با بیان اینکه بخشی از طلاب متاهل در سختی معیشت هستند و باید راه کارهایی در بحث مسکن و زندگی آنان ارائه نمود، گفت: همینجا از علماء و روحانیون استان تهران که از فضلای حوزه هستند درخواست می کنم تا در این امر مرکز را یاری نمایند و با نظرات ارزشمند خود راهکارهای افزایش خدمات را ارائه نمایند.

در پایان  این نشست، روحانیون و ائمه جماعات  استان تهران، به ایراد نظرات و پیشنهادهای خود با هدف هرچه بهتر شدن خدمات مطلوب مرکز  بیان کردند.

گفتنی است، در این جلسه حجت اسلام عدالت، مدیر کل جذب ظرفیت‌ها و منابع مرکز خدمات، حجت اسلام نوروزپور مدیرکل بقاع و امکان متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت اسلام رضائی خراسانی، جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و حجت الاسلام نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد حضور داشتند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha