شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی سالانه خواهران مبلغ استان قم

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد از برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغی عفاف و حجاب برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد.

سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغی عفاف و حجاب برای خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در ۳ جلسه برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد افزود: در این کارگاه خواهران طلبه، آموزش های لازم را در خصوص تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فرا خواهند گرفت.  

وی برگزاری کارگاه آموزش مداحی برای خواهران طلبه این مدرسه را از دیگر برنامه های تبلیغی فرهنگی اعلام کرد و بیان داشت: در این کارگاه خواهران طلبه اصول و فنون مداحی اثرگذار و همچنین روش های تبلیغ و تبیین سیره اهل بیت(ع) را زیر نظر اساتید مجرب حوزه و مداحان برجسته فرا می گیرند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی روش سخنرانی و تبلیغ برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد و یادآور شد: در این کارگاه خواهران طلبه سطح ۲ و فارغ التحصیل حوزه علمیه اصول و فنون  روش سخنرانی کارآمد را آموزش می بینند.  

وی در پایان با بیان اینکه طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد در طول سال بصورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان هستند، خاطر نشان کرد: ارائه مشاوره های دینی و شرعی در مصلی های نماز جمعه به بانوان نمازگزار از دیگر برنامه های فرهنگی تبلیغی این مدرسه است.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha