جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی سالاری

حوزه/ استاد دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: باید از دولت نیز گله مند باشیم که اولا چرا قیمت بنزین را به صورت ناگهانی چند برابر کرد و دوم اینکه چرا اجرای این برنامه به این مهمی را با مردم و ملت در میان نگذاشت زیرا اگر این کار را انجام می داد، بی گمان شاهد حوادث اخیر در کشور نبودیم.

حجت الاسلام علی سالاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: همگی خوب به یاد داریم که سال گذشته شاهزاده سعودی علنا اعلام کرد که به دنبال کشاندن ناامنی به داخلی مرزهای ایران هستیم که این گفته ولیعهد عربستان عملا اعلام جنگ علیه ملت و نظام ایران بود.

این استاد دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: لذا در اغتشاشات روزهای گذشته صحت سخنان محمدبن سلمان هویدا شد و عناصر خودفروخته با ورود به میان جمعیت مردم به دنبال ایجاد ناامنی و ایجاد بستر مناسب برای فتنه های بسیار بزرگتر از فتنه ۸۸ بودند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: ولی خوشبختانه ملت بصیر ایران علیرغم اینکه خبر گرانی بنزین بر آنان شوک بزرگی وارد کرد، بازهم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را صفوف هنجارشکنان جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه اولین برنامه دشمنان نظام، بزرگنمایی و انتشار دروغ و شایعه علیه ایران اسلامی است، گفت: رسانه های بیگانه بخش زیادی از برنامه های خود را درباره و بهتر بگوییم علیه ایران تهیه و پخش می کنند که این نشان می دهد دستگاه استکباری به دنبال راهی موثر برای تضعیف این نظام است.

استاد دانشگاه ادیان و مذاهب بیان داشت: با این وجود بازهم مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ امام خامنه ای راه را بر توطئه گران بست و ایشان با بیانات شیوا و منطقی خود عملا کشور را دوباره به آرامش رساندند که باید گفت وجود معظم له نه تنها برای نظام اسلامی ضروری است بلکه حیاتی می باشد.

حجت الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: البته باید در میان از دولت نیز گله مند باشیم که اولا چرا قیمت بنزین را به صورت ناگهانی چند برابر کرد و دوم اینکه چرا اجرای این برنامه به این مهمی را با مردم و ملت در میان نگذاشت زیرا اگر این کار را انجام می داد، بی گمان شاهد حوادث اخیر در کشور نبودیم.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: حال در این میان عناصر فریب خورده و ساده لوح با تخریب اموال عمومی و شخصی هم باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شدند و هم به مردم و بیت المال میلیاردها تومان ضرر رساندند که به نظر بنده کار این افراد بخشودنی نیست و دستگاه های نظارتی و قوه قضائیه باید برخوردی قاطع با آنان داشته باشد.

حجت الاسلام سالاری در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که دولتمردان در اجرای چنین برنامه هایی همیشه جوانب کار را بسنجند و مردم و ملت را نامحرم ندادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha