پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کسانی که آشوب های اخیر در سنندج و دیگر شهرستانهای کردستان را انجام دادند به هیچ وجه کرد نیستند بلکه عده‌ای اغتشاش‌گر هستند که به دنبال منافع می باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، محمود الله مرادی، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مردم شهرهای مختلف ایران اعتراض خود به گرانی بنزین را به صورت مسالمت آمیز انجام دادند ولی عناصر ضدانقلاب و خودفروخته با جای دادن خود در میان مردم زمینه ایجاد اغتشاش و آشوب و تخریب اموال عمومی و دولتی را فراهم آوردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مطالبه گری امری طبیعی در هر جامعه ای است، ولی باید گفت که مطالبه گری باید از مبادی قانونی دنبال شود زیرا اگر اینگونه نشود، همان مطالبه گری به اخلالگری مبدل می شود.

الله مرادی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در روزهای گذشته عده ای اجیر شده توسط دشمنان نظام با ایجاد فضای هیجان انگیر باعث تحریک جوانان برای مهیا کردن زمینه های فتنه بودند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: بنده در طول عمر این نظام پربرکت بسیاری از توطئه ها را به عینه مشاهده کردم و در همین استان کردستان عده ای هستند که همراهی و تعامل مردم و نظام اسلامی برایشان غیرقابل تحمل است و می خواهند در قالب مردم به اهداف شوم خود برسند.

الله مرادی با اشاره به اینکه عناصر ضدانقلاب به دنبال ایجاد بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی هستند، گفت: در حقیقت اگر نگاه اقتصادی به قیمت جدید بنزین داشته باشیم متوجه می شویم که تا قبل از این اصلاح قیمت اقشار مرفه جامعه بیشتر یارانه پنهان دریافت می کردند ولی با عملی شدن این دستورالعمل توسط سران سه قوه کشور سود حاصل از طرح به جیب اقشار کم درآمد کشور می رود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: این عدالت اجتماعی نیست یک لیتر سوخت که با 5 تا 6 هزار تومان تهیه می‌شود منافع آن را 52 درصد جامعه ببرند و 48 درصد دیگر منفعتی از این بستر نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هم اعتراضات مردم به حق است و هم اصلاح قیمت بنزین، اظهار داشت: عده ای از مردم با اعتراضات مسالمت آمیز خود نسبت به این قانون واکنش نشان دادند که این امری طبیعی بود، ولی در این میان برخی موج سواری کردند.

الله مرادی تاکید کرد: خوشبختانه مردم سریعا متوجه اصل ماجرا و دستان پشت پرده این اغتشاشات شدند و فورا صفوف خود را از آشوب گران جدا نمودند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مردم باید بدانند که اعتراض روش و قاعده خود را دارد و تخریب اموال و امکان عمومی و دولتی را نمی تواند به اعتراض صنفی تعبیر کرد.

وی بیان داشت: امروز که پیوند بین ملت و نظام مستحکم تر از قبل شده است، دستان نفاق و ضدانقلاب به دنبال از بین بردن این وفاق و همدلی است.

الله مرادی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نظام در ارائه خدمات نگاهی جامع و کشوری دارد، گفت: ان شاء الله با اشراف اطلاعاتی خوبی که در کشور داریم عوامل این فتنه گری ها و آشوب ها در کشور به زودی شناسایی و به دست قانون سپرده می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: در اغتشاشات شهر سنندج بی شک دستان بیگانگان مشهود بود، زیرا 99 درصد از مردم این استان به شدت مخالف خشونت و اخلال گری هستند.

الله مرادی بیان داشت: کسانی که این آشوب ها را در سنندج و دیگر شهرستانهای کردستان انجام دادند به هیچ وجه  کرد نیستند بلکه عده‌ای اغتشاش‌گر هستند که به دنبال منافع می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha