جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 872625
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، سردار سید صادق حسینی، امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید، اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۸۷ عنوان در استان کردستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه ۹۹۰ برنامه در سطح سپاه‌ها و نواحی و ۱۰۵ مورد آن نیز در سطح اقشار است، گفت: اولین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت» نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: در این روز نخستین از هفته بسیج آیین عطرافشانی مزار شهدا و اجرای برنامه روایت یاران، عهد عاشقی جوانان بسیجی با شهدا با حضور فرماندهان و مسئولین بسیج و یادواره شهدای بسیج در پایگاه‌های مقاومت محلات برگزار می گردد

سردار حسینی با اشاره به اینکه دومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج، اخلاق و معنویت» نامگذاری شده است، افزود: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، حضور سازمان یافته بسیجیان و حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه و دیدار فرماندهان با مسئولان استان از برنامه های این روز می باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: سومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج با عنوان بسیج، علم و فناوری» نامگذاری شده است که در این روز شاهد برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج در سطح استان خواهیم بود.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چهارمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج  با عنوان بسیج، سبک زندگی اسلامی ایرانی» نامگذاری شده است که در این روز تجلیل از پایگاه‌های مقاومت برتر، افتتاح همزمان هزار مهد قرانی و... انجام می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: پنجمین روز از هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج فرهنگ و بصیرت» نام‌گذاری شده است که در این روز برنامه هایی همانند نشست‌های روشنگری و بصیرتی و آیین بزرگداشت و تکریم بازنشستگان در شهرهای مختلف استان برگزار می گردد.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود بیان کرد: همچنین در پنجمین روز از هفته بسیج؛ تجلیل از الگوهای برتر بسیج، حضور و سرکشی مسئولین کشوری و لشکری از پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، برگزاری نشست‌های صمیمی مسئولان با بسیجیان و... برگزار می گردد.

این فرمانده نظامی ادامه داد: ششمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج دفاع و امنیت» نامگذاری شده است که در این روز رزمایش «شکوه اقتدار و مقاومت» با حضور گسترده اقشار بسیجی برگزار می شود.

سردار حسینی با اشاره به اینکه در ششمین روز از هفته بسیج طرح گشت‌های رضویون پایگاه‌های منتخب بسیج در سطح استان انجام می شود، بیان کرد: هفتمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت‌رسانی» نام‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به برنامه های این روز اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی و برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و... از برنامه های هفتمین روز هفته بسیج می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha