جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ راهپیمایی مردم انقلابی ساری در محکومیت اغتشاشات اخیر

حوزه/ مردم بصیر و هوشمند با لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر با بصیرت صف خود را از اشرار جدا کردند و نشان دادند اگرچه از مسئولین دولتی بخاطر عدم وقت شناسی و تدبیر گلایه مند هستند اما حفظ نظام اسلامی و امنیت در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در پی اغتشاشات چند روز گذشته و فتنه دشمنان در عرصه جامعه، ضمن  دعوت به حضور آحاد مردم خاصه روحانیون در تجمع انقلابی امروز مردم اصفهان علیه اغتشاش‌گران بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدُونَ لِیُطفِئُو نُورَ الله بِاَفواهِهِم والله مُتِّمُ نُورِهِ وَ لَو کَرِهَ الکافِروُن

آنچه در روزهای اخیر از افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن آغاز شد اگر چه بهانه اقتصادی داشت اما نشان از این واقعیت دارد که این اوباش مزدور از مدتها پیش برای چنین روزی سازمان دهی و آموزش دیده بودند، فتنه گران و کار فرمایان پشت پرده آنان بارها ملت پاک باخته و رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی را آزموده اند و می دانند برای کسانیکه هشت سال دفاع مقدس، نابودی داعش، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، کورکردن چشم فتنه های ۷۸و ۸۸ را در کار نامه خود دارند قلع و قمع این اراذل و اوباش نیز به آسانی ممکن است.

مردم بصیر و هوشمند با لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر با بصیرت صف خود را از اشرار جدا کردند و نشان دادند اگرچه از مسئولین دولتی بخاطر عدم وقت شناسی و تدبیر گلایه مند هستند اما حفظ نظام اسلامی و امنیت در اولویت قرار دارد.

لذا جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان ضمن حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و تشکر از مردم انقلابی از مسئولین می خواهند که مطالبات به حق مردم را توجه کنند و نگذارند افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها بشود.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha