پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که تکثر و تفاوت های مذهبی و دینی باعث و مانع فعالیت های فرهنگ دینی شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اظهار داشت: وظیفه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین و هدایت گری جامعه فارغ از هرگونه کنش های سیاسی و حزبی می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تشریح و تبیین معارف و شئونات دینی یکی از رسالت های اصلی و اولیه حاکمیت دینی می باشد.

حجت الاسلام حاتمیان در ادامه سخنان خود عنوان کرد: نباید اجازه دهیم که تکثر و تفاوت های مذهبی و دینی باعث و مانع فعالیت های فرهنگ دینی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: باید برای ارتقا فرهنگ دینی و اسلامی از تمامی پتانسیل های جامعه بهره ببریم و با برگزاری همایش ها، نشست ها و... بحث فرهنگ در جامعه را توسعه دهیم.

وی با اشاره به توجه جدی به نسل جوان و نوجوان، تاکید کرد: امروز مهمترین مسئله و دغدغه جامعه، احترام به باورها و اعتقادات و فرهنگ می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تنوع و تکثر آرا و نظرات از دین هرگز نباید موجب ایجاد تفرقه شود.

حجت الاسلام حاتمیان در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور بر سر مسئله بنزین اشاره کرد و بیان داشت: در روزهای اخیر همه به عینه دیدیم که دشمن چگونه مترصد این فرصت برای نفوذ بود و می خواست که ستون ها و ارکان رکین این انقلاب را تضعیف کند، لذا ضروری است که در حوزه باورهای دینی و فرهنگی تحول خاصی انجام گیرد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام عباس عبدی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان قروه منصوب و از خدمات حجت الاسلام علی محسن منتشلو تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha