جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران دوشنبه، ۴ آذرماه، از ساعت ۹:۳۰ صبح مقابل میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و به سمت میدان شهدا تظاهرات ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در جمع خبرنگاران حاضر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از راهپیمایی مردم بابصیرت و انقلابی شهر تهران در محکومیت اشرار و آشوبگران خبر داد و گفت: در پی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، مردم شریف و انقلابی شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: کشور ما هم‌اکنون در شرایط حساسی قرار دارد، فتنه‌ای در کشور رخ داد و دشمنان خارجی و منافقین با موج‌سواری با جنایات مشمئزکننده اغتشاشگران هم‌نوایی کردند و دیدیم این خسارات به نظام و مردم چه ضربه‌ای وارد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ابراز کرد: اتفاقات تلخ روزهای گذشته مانند جسارت به حریم مساجد و آتش زدن قرآن و مثله کردن مدافعان امنیت واقعاً دردناک بود. به همین جهت در شهر تهران راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات به حق مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی یادآور شد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه، ۴ آذرماه، از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و راهپیمایان به سمت میدان شهدا تظاهرات خواهند کرد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha