جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
چهل سالگی بسیج

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در استان کردستان گفت: یکی از خصیصه های اصلی بسیج این است که از بطن جامعه و به ویژه از نسل جوان و نوجوان تشکیل شده و تداوم حرکت رو به رشد این نیروهای خودجوش ضامن بقای نظامی مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه های دشمنان خواهد بود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک پتانسیل و ظرفیت تمام نشدنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با پشتوانه مردمی و رهنمودهای های حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری راه و مسیر خود را پیدا کرده است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در استان کردستان گفت: در طول ۴۰ سال از عمر پربرکت بسیج، همواره این نیروی مردمی و خودجوش در عرصه های مختلف اعم از نظامی، عمرانی، امدادی و... حضوری مستمر و بی ادعا داشته است، لذا باید بسیج را از نعمت ها و البته دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: با این وجود در این ۴۰ سال از عمر انقلاب، دشمنان همیشه و در همه حال به دنبال خدشه وارد کردن بر پیکره این نیروی مردمی هستند و می خواهند که چهره ای دیگر از بسیج در افکار عمومی ملت ایران ترسیم کنند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه تبلیغات مسموم دشمنان علیه نهاد بسیج و بسیجی تاکنون بی تاثیر بوده است.

دریایی با اشاره به اینکه بسیج در بحث عمرانی و سازندگی در این سالها حضوری بی ادعا و فعالانه داشته است، اظهار داشت: حضور بسیجیان در قالب بسیج سازندگی برای انجام کارهای عمرانی در نقاط محروم و دورافتاده کشور را باید جهاد اکبر این نیروهای مخلص نظام و پیرو ولایت فقیه دانست.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در استان کردستان افزود: از سوی دیگر بسیحیان در حوزه علمی نیز بعد از پایان جنگ تحمیلی عملکرد بسیار موفقی داشته اند و در حال حاضر در کشور شاهد حضور نخبگان بسیجی بسیاری هستیم که در واقع باید اینان را ثروت های معنوی این انقلاب و ملت دانست.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از خصیصه های اصلی بسیج این است که از بطن جامعه و به ویژه از نسل جوان و نوجوان تشکیل شده و تداوم حرکت رو به رشد این نیروهای خودجوش ضامن بقای نظامی مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه های دشمنان خواهد بود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در استان کردستان عنوان داشت: با این وجود بسیج می تواند بیشتر از این در بحث مدیریت کشور حضور داشته باشد، لذا مسئولان و مدیران باید از ظرفیت بسیار بالای بسیجیان بهترین بهره را ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha