دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حاشیه هایی از نمایشگاه مطبوعات تهران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان این که برگزاری نمایشگاه مطبوعات نباید صرفا برای رفع تکلیف باشد، گفت: جنبی بودن نمایشگاه مطبوعات از اهمیت برگزاری آن می کاهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، بعدازظهر امروز در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به مسائل پیرامونی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مهرماه سال جاری، اظهار کرد: حضور ناشران نامدار و کتاب های جدید الانتشار در نمایشگاه های کتاب باید بیشتر باشد.

امام جمعه تبریز، نمایشگاه کتاب را برای شمالغرب و استان یک رویداد فرهنگی دانست و افزود: نمایشگاه مطبوعات باید مستقل از نمایشگاه کتاب برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات نباید صرفا برای رفع تکلیف باشد، ادامه داد: جنبی بودن نمایشگاه مطبوعات از اهمیت برگزاری آن می کاهد.

بخش دیگری از سخنان حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به جریانات اخیر در پی افزایش قیمت بنزین بود.

امام جمعه تبریز با تقدیر از قاطعیت توام با سعه صدر و مردم داری نیروهای انتظامی و امنیتی با اغتشاشگران، گفت: مردم تبریز بار دیگر با لبیک به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، پیشگام شدند، کما این که آذربایجان در طول تاریخ در همه صحنه سیاسی و انقلابی همیشه پیشگامی خود را به اثبات رسانده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمنان تلاش زیادی برای نا آرام کردن تبریز انجام دادند، اما مردم آگاه، بصیر و زمان شناس آذربایجان همه این نقشه ها را خنثی کرد.

هفته بسیج و تکریم این نیروی کارآمد مردمی بخش دیگری از سخنان امام جمعه تبریز که با تاکید بر حاکمیت تفکر بسیج در جامعه، گفت: اگر جامعه ما با فرهنگ بسیج مانوس شود، در برابر دشمنان مستحکم تر از گذشته خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم یادآور شد: بسیج به همه میدان ها اختصاص دارد و باید از ظرفیت این نیروی کارآمد برای پیشبرد همه اهداف نظام بهره مند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha