جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به خنثی سازی فتنه دشمن با بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران، گفت: دشمنان نظام اسلامی این بار نیز در برابر هوشیاری و بصیرت این ملت شکست خوردند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به خنثی سازی فتنه دشمن با بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران، گفت: دشمنان نظام اسلامی این بار نیز در برابر هوشیاری و بصیرت این ملت شکست خوردند.

وی با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز کشورمان همواره با توطئه ها و فتنه های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است، افزود: اما بصیرت، هوشیاری و وحدت ملت ایران موجب شکست توطئه دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن این بار نیز با سوء استفاده از برخی تجمعات مردمی تلاش کرد تا اهداف و برنامه های شوم خود را در این کشور عملیاتی کند، گفت: اما پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم، بساط فتنه گری در کشورمان جمع شد.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که آتش فتنه با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران خاموش شد، بیان داشت: همان طور که دشمنان این ملت اعتراف کردند، معاندان انقلاب اسلامی از سال ها قبل برای به راه انداختن آشوب در کشور برنامه ریزی کرده بودند.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشورمان همواره آماده کوچکترین فرصت است، خاطرنشان کرد: هوشیاری ملت ایران، بار دیگر موجب رسوایی دشمنان این نظام و انقلاب شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران از همان روز نخست صف خود را از آشوبگران و ضد انقلاب جدا کردند، بیان داشت: آنچه که در برخی نقاط کشور مشاهده شد، به طور حتم کار ضد انقلاب و اشرار بوده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی هیچ گاه اموال عمومی و خصوصی این کشور را تخریب و به آتش نمی کشند، ادامه داد: دخالت عوامل بیگانه و ضد انقلاب در این حوادث اخیر کاملاً روشن و واضح است.

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که دشمن با ساماندهی اشرا، اوباش و ضد انقلاب تلاش کردند، کشورمان را با یک بحران جدی مواجه کند، افزود: با حضور در صحنه مردم و همچنین مجاهدت و تلاش های شبانه روزی مأموران نظامی و امنیتی، فتنه آبان ماه ۹۸ نیز خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمن مطمئن باشد با فتنه انگیزی در کشور به اهدافش دست نخواهد یافت، خاطرنشان کرد: پیروز هر میدان مبارزه ای ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی خواهند بود که در همین حوادث اخیر نیز مشاهده شد.

حجت الاسلام حیدری هچنین با اشاره به این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از روزهای گذشته با حضور خود در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند، افزود: این حماسه آفرینی ها، پاسخ محکمی به کسانی است که به دنبال آشوب و ناامنی در کشورمان بودند.

مدیر کل اوقاف مازندران همچنین بر ضرورت نظارت جدی مسئولان بر بازار وقیمت ها تأکید کرد و گفت: مسئولان نباید بگذارند اصلاح نرخ سوخت بهانه ای برای افزایش قیمت کالاها در کشور شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha