پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام حسین زحمت‌ کش

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: هدف دشمن از آشوب گری تنها تخریب و بلوا نیست؛ بلکه هدف این است که این زمینه‌ای برای براندازی نظام و انقلاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در بجنورد برگزار شد، با اشاره به فتنه دشمنان در آبان ماه امسال، اظهار کرد: دشمنان برای ایجاد این فتنه و آشوب، مدت‌ها برنامه‌ریزی و تلاش کرده و مترصد فرصتی برای اجرای نقشه‌های خود در این کشور بودند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن از آشوب گری تنها تخریب و بلوا نیست؛ بلکه هدف این است که این زمینه‌ای برای براندازی نظام و انقلاب شود.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش گفت: دشمنان در فتنه ۸۸ به فضل الهی شکست خوردند؛ اما فتنه‌های دیگری بعد از آن‌هم انجام دادند و در کنارش جنگ بزرگ اقتصادی به راه انداختند.

وی افزود: اگر این جنگ بر هر کشوری وارد می‌شد، آن کشور و آن نظام یک‌شبه سقوط می‌کرد؛ اما به فضل الهی که همیشه شامل حال این نظام بوده و به برکت مقام معظم رهبری و رهنمودها و تدابیر داهیانه و دعاهای خالصانه و مخلصانه ایشان، نظام و انقلاب حفظ شده است.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش اضافه کرد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمودند ما در جنگ نظامی به فضل الهی دشمن را شکست دادیم و به فضل الهی در جنگ اقتصادی هم دشمن را شکست خواهیم داد؛ نشان دهنده عنایات الهی به مردم است که از فتنه‌گر و اراذل و اوباش نمی‌ترسند.

وی تصریح کرد: در جریان اخیر هم اگر واقعیت‌ها را ببینیم، متوجه می‌شویم کسانی لیدر بودند که مستکبرین با آن‌ها روزها و ساعت‌ها کار کرده و آموزش‌های لازم را به این‌ها داده بودند.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش گفت: آشوب گرها می‌خواستند فضای کشت و کشتار راه بیندازند تا کسی دیگر کاری از دستش برنیاید؛ به همین دلیل فضا را مشوش کردند به‌گونه‌ای که بیشترین کشته را در این فتنه اخیر داشتیم و بیش از صد نفر در یک روز کشته شدند.

وی افزود: اقدام دشمن به‌گونه‌ای بود که ۱۳۳ شهر در یک لحظه درگیر آشوب بودند و اغتشاشگران به سمت بانک‌ها، پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های علمیه و ... هجوم بردند.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با بیان اینکه با وجود تلاش دشمنان و بدخواهان، حضور در صحنه مردم و متولیان بساط فتنه را جمع کرد، اضافه کرد: هم‌اکنون در فرانسه بیش از یک سال در یک نقطه مشخص و مردم مشخص درگیر هستند و دولت فرانسه هنوز نتوانسته این‌ها را جمع کند؛ اما در فتنه اخیر کار برای ما خیلی سخت بود، با این حال به فضل الهی توان مدیریتی امنیتی کشور ما خیلی بالا بود و متولیان امر توانستند اوضاع را مدیریت کرده و کشور را به امنیت و آرامش برسانند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امراله مهماندوست IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    از صبح شنبه در میدان سنگی شهر صدرای شهرستان شیراز جمع شدند بدون اینکه شعاری برای گرانی بنزین سر بدهند برای نابودی حکومت شعار دادذند بعد هم ایستگاه های اتوبوس و بانک ها و ساختمان های شهرداری و اورژانس و پمپ گاز و آتش نشانی و دیوار ساختمان بسیج را سوراخ کردند تا بعد از نابودی بسیجیان داخل پایگاه دراین شهرحکومت را از جمهوری اسلامی به شاهنشاهی یا نوع دیگری از حکومت تغییر دهند حال هم باید دیه بگیرند کار حکومت خیلی خیلی خیلی جالب است.