پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
هفته بسیج

حوزه/ فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پشتیبان بی ادعای این نظام بوده و هست، گفت: برخی از جریان ها و حتی رسانه ها به دنبال حاشیه سازی برای بسیج هستند و از هر حربه ای برای ضربه زدن به این قشر استفاده می کنند که این کار، کاری ناجوانمردانه و دور از انصاف است.

یوسف روشن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ایثارگری های بسیج و فداکاری هایی که این قشر در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان داده اند هرگز از یادها نخواهد رفت.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از نوجوانان بسیجی به عنوان خط شکن حضور داشتند و به رغم سن و سال پایین از شجاعت بسیار بالایی برخوردار بودند.

این جانبار هشت سال دفاع مقدس در ادامه سخنان خود عنوان کرد: بسیج مظهر صلابت و روحیه در جبهه های جنگ بود و بسیجیان علیرغم کمبودهایی که ما در جبهه داشتیم، بازهم هرگز در مقابل دشمن بعثی کم نیاورند و در راه امنیت این نظام جان خود را فدا کردند.

روشن در ادامه با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پشتیبان بی ادعای این نظام بوده و هست، گفت: برخی از جریان ها و حتی رسانه ها به دنبال حاشیه سازی برای بسیج هستند و از هر حربه ای برای ضربه زدن به این قشر استفاده می کنند که این کار، کاری ناجوانمردانه و دور از انصاف است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از پایان دوران دفاع مقدس، کار بسیج به اتمام نرسید، بلکه وظیفه بسیج در حوزه سازندگی و عمرانی چندین برابر شده است.

وی با اشاره به بسیج سازندگی در کشور، ادامه داد: در این سالها گروه های جهادی بسیج به مناطق دور افتاده و صعب العبور کشور برای ارائه خدمات می روند خدمات ساخت و ساز در روستاها را بدون هیچ توقعی انجام می دهد که این خود جهاد اکبر می باشد.

روشن با تاکید بر اینکه باید فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه بسط پیدا کند، عنوان کرد: متاسفانه برخی از افراد جامعه بسیجی را یک نهاد صرفا نظامی می بینند در حالی که اگر دقیق به اصل ماجرا نگاه کنیم بسیج در همه حوزه های کشور فعالیت دارد، آن هم فعالیتی از روی وطن پرستی و خدمت به انقلاب اسلامی.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بی شک امام خمینی (ره) که دستور تشکیل بسیج را دادند به خوبی این روزها را می دیدند که باید در این درایت حضرت امام بسیار تامل کنیم.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: همه در دفاع و آبادانی این مملکت باید نگاه و عملکردی بسیجی داشته باشیم، زیرا تنها با این نگاه است که می توان در برابر تحریم و تهدیدهای دشمنان نظام استقامت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha