جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سعید مومنی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان از هر فرصت و روزنه ای برای اجرای پروژه نفود و ایجاد ناامنی در کشور بهره می برند، لذا همه ملت به ویژه روحانیون و طلاب باید از جریان های حاشیه دار دوری کنند و در مسیر این گروه ها قرار نگیرند، زیرا تخریب و ایجاد چند صدایی در حوزه های علمیه از برنامه های بلندمدت استعمار می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی، امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: دیروز مردم استان کردستان بار دیگر ولایتمداری و وطن پرستی خود را به همه نشان دادند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان افزود: مردم این دیار از ابتدای انقلاب تاکنون مرزدارانی بی ادعا بوده اند که برای حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی شهدای زیادی را تقدیم این نظام کرده اند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به زندگی مسالمت آمیز مردم اهل تشیع و اهل تسنن کردستان، عنوان کرد: یکی از موهبت های این استان، زندگی برادروار اهل سنت و اهل تشیع می باشد و تاکنون هرگز نزاع و یا مشاجره ای در بحث مذهب در این خطه نداشته ایم که این نشان از بینش و بصیرت دینی و سیاسی مردمان این دیار دارد.

حجت الاسلام مومنی در ادامه سخنان به حوادث هفته گذشته در سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: گرانی ناگهانی بنزین بی شک شوکی بزرگ بر جامعه بود و همین امر باعث ایجاد اعتراضات و انتقاداتی علیه دولت شد و مردم در اعتراض به این افزایش ناگهانی بنزین به صورت مسالمت آمیز دست به اعتراض زدند و در این میان عناصر نفوذی و خود فروخته دشمن فرصت را غنیمت شمرده به داخل جمعیت معترض نفوذ کردند و با تخریب اموال عمومی و بیت المال به دنبال تغییر ماهیت اعتراضات بودند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: ولی مردم به زودی متوجه شدند که این افراد که دست به غارت و تخریب اموال عمومی و بیت المال می زنند، خواسته های دیگری دارند و آن خواسته چیزی نبود جز ایجاد ناامنی در کشور برای پیاده کرده دیگر برنامه های امپریالیستی.

حجت الاسلام مومنی اظهار داشت: همین آگاهی باعث گردید که صفوف مردم معترض سنندج از آشوب گران جدا شود و عملی شدن نیات دشمنان عقیم بماند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان از هر فرصت و روزنه ای برای اجرای پروژه نفود و ایجاد ناامنی در کشور بهره می برند، لذا همه ملت به ویژه روحانیون و طلاب باید از جریان های حاشیه دار دوری کنند و در مسیر این گروه ها قرار نگیرند، زیرا تخریب و ایجاد چند صدایی در حوزه های علمیه از برنامه های بلندمدت استعمار می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha