شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بسیجیان عصای دست مردم و محل اتکای ملت ایران هستند و امروز دشمنان با وجود این عناصر هرگز جرات ضربه زدن به ایران اسلامی را نداشته و نخواهند داشت، چرا که بسیجی هیچگاه عقب نشینی نمی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی عنصری عاشق است که با عشق به مکتب، میهن اسلامی و مردم حماسه هایی آفریده است که تاریخ هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد:هر جا ارزشی شکل گرفته بسیج آنجا در صف اول است که امروز مشاهده می کنیم که در عرصه های مختلف از قبیل محرومیت زدایی، امداد رسانی، نقش اثرگزاری داشته و حضور دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: بسیجیان عصای دست مردم و محل اتکای ملت ایران هستند و امروز دشمنان با وجود این عناصر هرگز جرات ضربه زدن به ایران اسلامی را نداشته و نخواهند داشت، چرا که بسیجی هیچگاه عقب نمی شینی نمی کند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان بدانند که بسیج از بدنه ملت ایران جدا نیست و با بصیرت و هوشیاری بسیجیان و در سایه اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید نخواهد کرد.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: اکنون توطئه ها از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی نیز در سالهای گذشته نسبت به تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن بارها هشدار داده اند که باید در این عرصه نیز هوشیار و با بصیر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha