جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هفته بسيج

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تفکر بسیجی امروز در قالب جبهه مقاومت در منطقه تبلور پیدا کرده است و باعث از بین رفتن حیات خلوت ابرقدرتها در منطقه گردیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سید جمال حسینی، عصر امروز به مناسبت هفته بسیج با جمعی از بسیجیان شهرستان کامیاران دیدار کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در این دیدار گفت: بسیج سرمایه ای تمام نشدنی برای نظام و ملت ماست و باید قدر این سرمایه گرانبها را به خوبی بدانیم.

این استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: نقش آفرینی بسیج در تمامی عرصه ها چیزی است که کسی نمی تواند منکر آن باشد.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: امروز وجود بسیج در عرصه هایی همانند سازندگی، فرهنگی و اجتماعی بسیار پررنگ شده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: تفکر بسیجی امروز در قالب جبهه مقاومت در منطقه تبلور پیدا کرده است و باعث از بین رفتن حیات خلوت ابرقدرتها در منطقه گردیده است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: تا زمانی که تفکر و اندیشه بسیج در کشور وجود دارد، هیچ قدرتی نمی تواند برای این نظام خطرآفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه موارد امتحان خود را به خوبی پس داده است، گفت: متاسفانه جریان های داخلی و خارجی وجود دارند که به دنبال تحریف چهره و جایگاه بسیج هستند و در این زمینه هزینه های زیادی را نیز صرف می کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در پایان سخنان خود اظهار داشت: بنابراین کسانی که به عنوان بسیجی در حال خدمت به این مردم و نظام هستند باید مواظب این جریانات حاشیه دار باشند و اجازه نفوذ این افکار ضداسلامی را ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha