جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هفته بسيج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و سپاه بدر عراق از جمله نمونه‌های عینی بسیج مستضعفان هستند که رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام انداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در جمع اقشار بسیجی کردستان اظهار داشت: بهترین تشبیه درباره بسیج را در قرآن می توان یافت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نقش و حضور بسیج در تمامی عرصه های ملی همانند سازندگی، فرهنگی، امنیتی و... به خوبی هویداست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه عنوان کرد: امروز بسیج ابهت پوشالین استکبار را در منطقه از هم پاشیده است و دشمن راهی ندارد به جز تسلیم شدن.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ایران اسلامی محور مقاومت و بسیجیان ایران الگوی تمامی بسیجیان جهان هستند، افزود: به فضل خداوند متعال روز به روز شاهد تعالی و پیشرفت تفکر بسیج در جهان هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و سپاه بدر عراق از جمله نمونه‌های عینی بسیج مستضعفان هستند که رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام انداخته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: امروز باید گفت که برکات بسیج علاوه بر ایران در کشورهای منطقه نیز سایه گسترانده است و بسیاری از افتخارات ملی ما ثمره تفکر بسیج می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تفکر بسیج کشور را از همه طوفان‌ها به سوی ساحل آرامش می‌رساند و اگر سپاه و بسیج نبودند این عزت و اقتدار وجود نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود گفت: باید با عقل و منطق و بصیرت از بسیج دفاع کنیم و در تقویت آن از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha