شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: تفکر بسیجی؛ تفکر الهام بخش مقاومت در عصر حاضر می باشد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی؛ تفکر الهام بخش مقاومت در عصر حاضر می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: تفکر بسیجی و بسیج در جهان معاصر مرهون امام خمینی (ره) است و حضرت امام راحل، در واقع پدر و معلم این تفکر و تشکل در عصر جدید است.

این استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: تفکر بسیجی ویژگیهای اصلی دارد که آن را از دیگر تشکلهای مبارز و مردمی جهان متمایز می‌کند و همین مختصات است که به این فرهنگ و تفکر جنبه الهام بخشی و الگویی در جهان داده است.

حجت الاسلام حکیمی فر تاکید کرد: به خاطر وجود همین مختصات و عینیت آثار و برکات آن در جامعه انقلابی و منطقه و جهان که امروز در منطق مقاومت همه جانبه و بازدارنده فرهنگی، سیاسی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی؛ بروز و ظهور یافته است، انتظار جامعه انقلابی و امام جامعه، از بسیجیان عزیز و سرافراز فراوان است. انتظاراتی که باید به آن توجه کنند و بیش از هر کسی بدان پای بندباشند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پایان سخنان خود به شاخصه‌های بسیجی از منظر امامین انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: شاخصه های اصلی بسیج شامل موارد زیر می باشد:

۱) اخلاص در عمل‌

۲) خدامحوری و ارتباط با خدا

۳)حاضر در تمامی میدانهای سخت‌

۴)همراهی مجاهدت با ایمان و عمل و بصیرت

۵)حفظ اندیشه ارزشی شهادت طلبی

۶)تلاش عاشقانه و مومنانه‌

۷) حضور با اراده و همت بلند و پیشرو بودن در میدان‌های سخت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha